RSS

Assalammualaikum Cikgu!

12 Jun
Alhamdulillah, setelah pening kepala belajar sendiri akhirnya  dapat juga dirikan satu laman blog.
 
Kepada pengunjung blog saya ni, terima kasih kerana sudi melawat blog saya. Kalau tengok kat tajuk tu, salam ditujukan kepada cikgu, kenapa cikgu saja? Itu kerana saya punya sasaran pengunjung blog adalah dari kalangan cikgu-cikgu dan untuk lebih spesifik lagi cikgu-cikgu yang mengajar matapelajaran PENDIDIKAN SIVIK & KEWARGANEGARAAN. Saya ingin berkongsi maklumat dengan cikgu-cikgu lebih-lebih lagi sejak pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) telah dilaksanakan di sekolah menengah dan saya adalah antara cikgu yang terlibat. Saya pun cikgu juga🙂 Kepada cikgu bukan Islam, selamat sejahtera cikgu!
 
Baiklah, sampai sini saja dulu kerana dah lewat sangat ni dan sudah mengantuk. Nanti saya sambung lagi.
 
p.s : nak guna bahasa karangan bahasa melayu macam kat atas ke….nak cakap cam biase? susah gak tulis blog pakai bahasa karangan. cakap cam biase jer la cikgu eh…saya karangan ni tak berapa pandai…tu yang respek cikgu-cikgu yang ajar bahasa nih..
 
1 Comment

Posted by on 12 June 2012 in Cikgu Sivik dan PBS

 

Tags: , ,

One response to “Assalammualaikum Cikgu!

  1. khairol musa

    23 July 2012 at 1:27 am

    Assalamualaikum cikgu,

    Saya ingin order 83 buah buku PBS tu;
    SABK Al-Khairiah Al-Islamiah,
    Pokok Sena,
    13200 Kepala Batas,
    Seb. Perai utara.

    Khairol Musa

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: