RSS

SEKOLAH BAND UP!

KEDAH

SMK. SULTAN ABDUL HALIM, JITRA. (2012)
SMK. SIK, SIK. (2012)
 

PERAK

SMK. TUN PERAK, PADANG RENGAS. (2012)

PAHANG

SMK. JENGKA 6, BANDAR JENGKA. (2012)

NEGERI SEMBILAN

SMK. BUKIT KEPAYANG, SEREMBAN. (2012)

JOHOR

SMK. BUKIT GAMBIR, LEDANG. (2012)
SMA. SHAMSUDDINIAH, LEDANG. (2012)
SMKA. MAAHAD, MUAR. (2012)
SMK. SRI MUAR, MUAR. (2013)
SMK (P) SULTAN ABU BAKAR, MUAR. (2013)
SMK. ST. ANDREW, MUAR. (2012, 2013)
 

SABAH

SMK. BINGKOR, KENINGAU. (2013)
SMK. SILABUKAN, LAHAD DATU. (2012)
 

Terima kasih kepada sekolah-sekolah di atas yang telah menunjukkan sokongan padu bagi memantapkan PBS bagi pendidikan sivik dan kewarganegaraan dengan menggunakan buku Band Up! Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan Tingkatan 1 untuk tujuan PBS di sekolah masing-masing secara sepenuhnya…

 

23 responses to “SEKOLAH BAND UP!

  1. rafizah

    18 July 2012 at 1:30 am

    nama sekolah saya takde pun….saya pun ada order kan utk pelajar2 tingkatan 1..nun jauh di utara..di ambil kira ke tak..? rasanya dah email nota minta hari tu…

     
    • Cikgu Sivik

      18 July 2012 at 2:43 pm

      InsyaAllah, murah rezeki, ade beberapa sekolah lagi kat utara yang jadi Sekolah Band Up!…
      jadi, ade la kawan🙂

       
      • cikgu meran

        15 January 2013 at 11:37 am

        harap dapat respon cikgu sivik secepat mungkin utk dptkan buku band up ting 1 dan 2… ok cikgu… terima kasih..

         
      • hamizan nawai

        19 January 2013 at 9:55 pm

        SEKOLAH SAYA PN XDE.. SMK SILABUKAN, LAHAD DATU SABAH. CGU MIZAN

         
  2. Che Azizi

    18 July 2012 at 6:09 pm

     
  3. azizah

    1 August 2012 at 12:46 am

    bagus sangat.bantu saya macamana nak dapatkan buku ini. tq

     
  4. zaza

    3 August 2012 at 1:36 pm

    email saye adan23inah23@yahoo.com .cmner nk dptkan buku nie .tq

     
  5. JJ

    11 September 2012 at 7:31 am

    Nak order buku ni

     
  6. lyna lyn

    13 September 2012 at 2:50 am

    boleh email pd sy jary_jemary@hotmail.com sy hendak buat rujukan utk sy sendiri

     
  7. siti nuraisyah

    14 October 2012 at 11:17 am

    buku ni ada lg tak??

     
    • Cikgu Sivik

      14 October 2012 at 12:09 pm

      Salam cikgu,
      Buku masih byk lg…sy cuba emel kpd cikgu tp emel yg cikgu guna xleh terima emel sy, failure katanya..

       
  8. Cikgu Salwa Hashim

    21 October 2012 at 3:40 am

    assalamualaikum cikgu…tlg emel kt sy juga ya: noorsalwa85@yahoo.com

     
  9. smkselendang

    30 November 2012 at 9:34 pm

    nak satu sebagai contoh

     
  10. nora

    31 December 2012 at 10:17 pm

    salam, saya nak order buku ni..email saya

     
  11. Cikgu HKRK

    6 January 2013 at 8:12 pm

    Salam cikgu…saya nk order version baru band up tingkatan satu…tlg jelaskan cara2nye…t.kasih
    mr.khanz_87@yahoo.com

     
    • cikgu meran

      15 January 2013 at 11:39 am

      utk lebih mudah dan cepat cikgu boleh sms saya di ol9 dua enam dua lima lima tujuh kosong… utk order buku band up tersebut..

       
  12. feez

    19 January 2013 at 4:59 pm

    slm cikgu..sy nk order satu dulu…blh email sy

     
  13. Fatimah Zaharah Seman

    30 January 2013 at 10:39 pm

    Assalamualaikum cikgu…macam mana untuk dapatkan buku sivik band up ni ye…saya ingin mendapatkan buku sivik band up bagi tingkatan satu dan dua. Boleh tolong emelkan cara-caranya. Terima kasih.

     
  14. Norashikin Bt Md Rashid

    21 February 2013 at 2:21 pm

    salam. saya nak dapatkan sebuah buku dulu….Tingkatan 1 dan Tingkatan 2 jika dah ada….

     
  15. jun

    26 February 2013 at 7:07 pm

    salam ..selain sivik ade mata pelajran lain tk.

     
  16. jun

    26 February 2013 at 7:08 pm

    kalau boleh saya nak semua mata pelajaran dan sesuai dengan pelajar mrsm.

     
  17. CIKGU ZA

    1 March 2013 at 3:14 pm

    Buku Tingkatan 2 dah keluar ke belum. Kalau ada saya nak. Tolong respon.

     
  18. ainina

    28 August 2013 at 12:11 pm

    brape harga buku ni ye..

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: